ترکیب مشکی و سبز، ایده‌ی رنگی عالی برای دکوراسیون داخلی

ترکیب رنگ مشکی و سبز

مشکی از حمله رنگهای بسیار قوی می‌باشد که معمولا در دوز بسیار کمی در دکوراسیون خانه بکار برده می‌شود. بیشتر مردم از طراحی فضای زندگی خود با این رنگ در ابعاد بزرگ هراس دارند و کمتر به سراغ آن می‎روند. اما بهتر است بدانید که مشکی رنگ خنثی و بسیار تطبیق‌پذیر می‌باشد و به راحتی می‌تواند به عنوان رنگ اصلی دکوراسیون داخلی استفاده شود.

البته شما در این مورد باید جنبه‎های مختلفی همچون عملکرد اتاق، جوی که می‌خواهید ایجاد کنید، رنگ تاکید و سبک دکوراسیون‌تان را نیز در نظر بگیرید. سایه‎های رنگی مختلفی وجود دارند که می‎توانند ترکیب‎های جالبی را با رنگ مشکی بسازند. ترکیب رنگ مشکی و سبز ایده‎ی رنگی زیبایی می‌باشد و می‌تواند دکوراسیون داخلی جذابی را برای شما بسازد.

ترکیب رنگ مشکی و سبز
ترکیب رنگ مشکی و سبز

ترکیب رنگ مشکی و سبز با سفید برای اتاق نشیمن

سیاه و سفید رنگهای کلاسیکی هستند که هرگز در ترکیب با هم شکست نمی‎خورند. فرقی نمی‎کند که شما این ترکیب رنگی را برای لباس‌تان، اثاثیه یا دکوراسیون‎تان انتخاب می‌کنید، در هر صورت نتیجه بسیار موفقیت‌آمیز خواهد بود. اما خوب دکوراسیون سفید مشکی برای همه‎ جالب نیست و بیشتر مردم دوست‌ دارند که فضای تروتازه و بانشاط تری داشته باشند. سبز گزینه‏‌ی ایده‌آلی بدین منظور است و در ترکیب با رنگهای سیاه و سفید می‌تواند دکور بسیار مدرن، تازه و باانرژی را بسازد. برای طراحی اتاق نشیمن با این ترکیب رنگی بهتر است که ابتدا روی تم رنگی سیاه و سفید تمرکز کنید و سپس رنگ سبز را برای تاثیر مطلوب به اتاق‌تان اضافه کنید.

ترکیب رنگ مشکی و سبز
ترکیب رنگ مشکی و سبز

اگر اتاق نشیمن شما بزرگ است می‌توانید از کفپوش‎های گرانیت مشکی با حاشیه‎ های سفید رنگ در کنار دیوارهای سبز رنگ استفاده کنید و ظاهر مسحورکننده‎ای به فضای اتاق‌تان بدهید. البته اگر بنظرتان چنین ترکیبی، فضای شما را خیلی تیره و تاریک می‎کند می‎توانید از الگوهای سیاه و سفید (که رنگ سفید آن بیشتر باشد) برای کفپوش اتاق‌تان استفاده کنید. رنگ سفید فضای شما را بزرگتر نشان می‎دهد و رنگ سیاه می‌تواند جذابیت بصری آن را بالاتر ببرد.

ترکیب رنگ مشکی و سبز
ترکیب رنگ مشکی و سبز

اگر می‌خواهید که روی رنگ سبز در فضای خانه‌تان بیشتر تاکید کنید، از لوازم تزئینی در قسمت‎های مختلف خانه از جمله میز جلو مبلی استفاده کنید. برای ایجاد کنتراست در فضای خانه سعی کنید که از دو رنگ متضاد برای مبلمان و کفپوش خانه استفاده کنید. اگر از طیف رنگی تیره سبز برای دیوارهایتان استفاده کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنم که رنگ سفید فضا را افزایش دهید تا بتوانید دکور روشن‌ترین داشته باشید.

ترکیب رنگ مشکی و سبز
ترکیب رنگ مشکی و سبز

اگر دیوارهای سبز رنگ، زیاد باب میل‌تان نیست، می‌توانید از رنگ سبز برای مبلمان خانه‎تان استفاده کنید. برای دیوارها نیز بهتر است که به سمت رنگ عاجی بروید و با انتخاب رنگ مشکی برای لوازم تزئینی و روشنایی مثل آباژورها یا تابلوهای نقاشی کنتراستی را در فضای زندگی خود ایجاد و دکوراسیون‌تان را تکمیل نمایید. همچنین پرده‎های مخملی مشکی رنگ در چنین فضایی می‌توانند ظاهر دراماتیکی را بسازد. برای والان پرده‎ها نیز می‌توانید از رنگ سبز استفاده کنید.

ترکیب رنگ مشکی و سبز
ترکیب رنگ مشکی و سبز

ترکیب رنگ مشکی و سبز در حمام

برای طراحی حمام و آشپزخانه نیز شما می‌توانید از ترکیب سیاه و سبز همراه با رنگ سفید استفاده کنید. برای مثال شما می‌توانید سقف یا کفپوش حمام را به رنگ مشکی در آورید و برای دیوارها از کاغذدیواری یا کاشی‎های سبز و سفید استفاده کنید. برای ایجاد کنتراست در فضا بهتر است که یک سری لوازم تاکیدی مثل قاب آینه با رنگ مشکی را به آن اضافه کنید.

ترکیب رنگ مشکی و سبز
ترکیب رنگ مشکی و سبز
ترکیب رنگ مشکی و سبز
ترکیب رنگ مشکی و سبز

ترکیب رنگ مشکی و سبز در اتاق ناهارخوری

استفاده از ترکیب رنگ مشکی و سبز برای اتاق ناهارخوری بسیار آسان است. برای مثال شما می‌توانید با انتخاب میز ناهارخوری مشکی رنگ و صندلی‎های سبز رنگ دکوراسیون‌تان را ایجاد کنید. حتی شما می‌توانید برای حفظ ظاهر یکپارچه‎ی اتاق ناهارخوری خود از ظروف سبز رنگ بدین منظور استفاده کنید. همینطور شما می‌توانید برای تکمیل دکوراسیون خود لوازم تزئینی مثل تابلوهای نقاشی سبز و مشکی رنگ را بدین منظور انتخاب کنید.

ترکیب رنگ مشکی و سبز
ترکیب رنگ مشکی و سبز

ترکیب رنگ مشکی و سبز برای اتاق کودک

رنگ سبز انتخاب رایجی برای اتاق‎های کودکان می‌باشد. سبز رنگ تازه و داینامیکی است و در ترکیب با مبلمان سفید یا سیاه رنگ می‌تواند ظاهر ساده، شیک و در عین حال پیچیده‌ای را بسازد.

ترکیب رنگ مشکی و سبز
ترکیب رنگ مشکی و سبز

 اتاق خواب

سایه‎ های رنگی بولد و تیره از رنگ سبز زیاد برای اتاق خواب مناسب نیستند اما اگر به صورت هوشمندانه بکار برده شوند، می‌توانند طراحی جذابی را بسازند. به عنوان مثال یک دیوار تاکید سبز رنگ می‌تواند ایده‎ی بسیار عالی باشد. بهتر است که از رنگ سبز برای دیوار پشت تاج تخت استفاده کنید و فضای آرامی را برای استراحت‌تان بسازید.

ترکیب رنگ مشکی و سبز
ترکیب رنگ مشکی و سبز

 دفتر خانگی

شما می‌توانید با اضافه کردن کمی رنگ به دکوراسیون دفتر کار خانگی‌تان فضای پویا و صمیمی را بسازید. اتاق کار زیر می‌تواند ایده‎ی بسیار خوبی برای ترکیب رنگ مشکی و سبز در دفتر کار خانگی باشد.

ترکیب رنگ مشکی و سبز
ترکیب رنگ مشکی و سبز

همانطور که خودتان نیز بهتر می‎دانید انتخاب رنگ و سبک دکوراسیون به طور کلی به دیزاین فضای خانه و سلیقه‌ی خودتان بستگی دارد. ولی بهتر است از قبل در مورد رنگ‎ها و تاثیری که روی روحیه و شخصیت افراد می‎گذارند، اطلاعات دقیق کسب کنید. دکوراسیون با رنگ ‎های شاد و جسورانه مثل قرمز و نارنجی و رنگ‎هایی از این قبیل باید بسیار محتاطانه و علمی بکار برده شوند زیرا هر گونه اشتباه باعث بی‌قراری و بهم‌ریختگی اعصاب می‎شوند. دکوراسیون منزل با رنگ‌های مشکی می‌تواند جذابیت خاصی را به خانه‎ی شما آورده و جلوه‌ی بصری دوست‌داشتنی به آن دهد. ما در اینجا سعی کردیم شما را با دکوراسیون مشکی و سبز آشنا کنیم. امیدواریم که با الهام از این نکات و عکس‌ها بتوانید طیف رنگی موردعلاقه‌تان را انتخاب و دکوراسیونی زیبایی را برای خودتان ایجاد نمایید.

همینطور ما برای راحتی شما عزیزان مشاوره‌ی رایگانی را برای خرید انواع مبلمان در نظر گرفته‎ایم تا بتوانیم مسیر خرید شما را هموارتر نماییم. شما می‌توانید با تماس با این شماره، از خدمات رایگان مشاوره خرید مبلمان استفاده کنید. شما کدام یک از این فضاهای رنگ را می‌پسندید؟ چه رنگ دیگری را برای ترکیب با رنگ سبز پیشنهاد می‌کنید؟ اگر نظری یا پیشنهادی در این مورد به ذهن‌تان می‎رسد، خوشحال می‎شویم که آن‌ها را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *