مدل‌های شیک و مدرن مبل راحتی برای خانه‌های ایرانی

مبل راحتی شیک

امروزه در زندگی شهری حضور مبلمان در دکوراسیون برای ایجاد فضای نشیمن ضروری و لازم است. تقریبا در هر خانه‌ای یکدست مبل پیدا می‎شود و فقط با توجه به سلیقه و اولویت‌های شخصی شکل آن‌ها با هم متفاوت است. از طرف دیگر در بیشتر اتاق‌های نشیمن مبل نقطه کانونی اتاق تلقی می‎شود و به همین خاطر مدل مبل شما اهمیت بسیاری دارد. این روزها طراحان داخلی و تولیدکنندگان مبلمان انواع مدل مبل راحتی شیک را طراحی و به بازار ارائه داده‌اند که می‎توانند بیشتر نیازهای شما را پاسخ دهند.

اگر کمی در سایت‌های مبلمان در اینترنت بگردید، مدل‌های جذاب و خلاقانه‌ای از مبل‌ها را مشاهده‌ خواهید کرد. اما واقعیت این است که بیشتر این مدل‌ها را نمی‌توان در بازار پیدا کرد. ما در اینجا مدل‌هایی دوست‌داشتنی از مبل‌های راحتی را به شما معرفی می‌کنیم و خبر خوب است که این مدل‎ها در بازار موجود هستند و فقط شما می‌توانید با چند کلیک آن‌ها را سفارش دهید.

مبل مدل لورن

سبک اسکاندیناوی یکی از سبک‌های محبوب طراحی داخلی می‎باشد که تقریبا از سال ۱۹۵۰ برای دکوراسیون داخلی مطرح شده و امروزه نیز بسیار مورد علاقه مردم قرار دارد. در واقع مبلمان طرح اسکاندیناوی دارای طراحی ساده ولی در عین حال بسیار کاربردی می‎باشد و شما می‌توانید این‌ ویژگی را به وضوح در مبل مدل لورن ببینید. همانطور که در طرح زیر مشاهده می‌کنید طراحی مبل بر اساس خطوط ساده، صاف و متقارن می‌باشد که می‌تواند نشیمنی بسیار راحت، دنج و صمیمی را برای شما ایجاد کند.

مبل راحتی شیک
مبل راحتی شیک

یک ویژگی‌ مهم دیگر این مبل این است که کوسن‌های پشتی و نشیمنگاهی آن از بدنه‌ی مبل جدا می‌شوند و کار تمیز کردن مبل پارچه ای را برای شما راحت‌تر می‌کنند. علاوه بر این تشک‌های کف و پشتی از فوم پلی یورتان و الیاف ویسکوز پر می‌شوند که نرمی و راحتی بیشتر مبل را در پی دارند. پایه‌های مبل که از جنس چوب راش می‎‌باشند، شکل جذاب‎تری به مبل داده است. معمولا چوب راش با خطوط و رگه‌هایی که با خود به همراه دارد، جلوه‌ی متفاوت‌تری به مبل می‎دهد.

مبل راحتی شیک
مبل راحتی شیک

بهتر است بدانید که سبک اسکاندیناوی بیشتر از رنگ‎های روشن مثل خاکستری، سفید، صورتی و آبی پاستلی برای طراحی مبلمان خود استفاده می‌کند. این مدل مبل در بیش از ۱۰ طرح رنگی موجود است و شما می‌توانید متناسب با سلیقه و دکوراسیون‌تان طرح موردنظرتان را از استودیو پارچوب سفارش دهید. همینطور شما می‌توانید علاوه بر رنگ پارچه مبلی، پایه‌های آن را نیز در هر رنگی که مایل هستید، سفارش دهید.

مبل راحتی شیک
مبل راحتی شیک

این مبل در تمامی رنگ‎های خود در سایت استودیو پارچوب موجود است و شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشخصات فنی مبل طرح لورن به این لینک مراجعه نمایید.

مبل راحتی شیک
مبل راحتی شیک

مبل مدل صدف

یکی دیگر از سبک‌های طراحی مبلمان مربوط به سبک قرون وسطایی یا میدسنچری است. این سبک از تاریخ میانه اروپا یعنی قرن ۵ الی ۱۵ الهام گرفته شده است. استفاده از چوب درختان ساج، گردو، کاج و بلوط، خطوط راست و زاویه‌های نرم، طراحی مینیمال و هر چه ساده‌تر از ویژگی‌های اصلی این سبک طراحی دکوراسیون و مبلمان می‌باشد. مبل مدل صدف که با الهام از سبک میدسنچری طراحی شده است، می‌تواند به راحتی با دکوراسیون منزل شما ست شود.

مبل راحتی شیک
مبل راحتی شیک

پارچه مبلی این مدل دارای طرح ابر و باد است و جنس بسیار نرم و لطیفی دارد و مطمئنا این حس کاملا از عکس زیر به شما القا می‌شود. فرم‌های زیبا، گوشه‌های گرد و پایه‌های مبل، شکل بسیار ظریف و دوست‌داشتنی به مبل داده است که می‌تواند هر دکوراسیونی را تحت تاثیر خود قرار دهد. در ساخت این مبل از مواد بسیار باکیفیت استفاده شده است که طول عمر بالای آن را در پی دارد. در تشک های نشیمن این مبل از فوم های بسیار با کیفیتی از شرکت اورتان استفاده می شود که به نوع HR معروف هستند. این نوع فوم علاوه بر نرم بودن و فرو رفتن در هنگام نشستن به سرعت پس از بر خاستن سر جای اصلی خودش بر می گردد و فرم اصلی مبل پس گذر زمان نیز از بین نخواهد رفت.

مبل راحتی شیک
مبل راحتی شیک

شما می‌توانید با ترکیب دو مبل سه نفره طرح صدف با مبل‎های تک نفره ست کامل هشت نفره را در فضای نشیمن خود ایجاد کنید. زیبایی و طراحی منحصربفرد مبل صدف، آن را برای هر اتاق پذیرایی ایرانی نیز مناسب کرده است. یک نکته‌ی دیگر در مورد این مبل این است که کوسن‌های نشیمن این مبل از آن جدا می‎شوند و شما می‌توانید هر بار با رنگ‎بندی‌های مختلف کوسن، رنگ و روح تازه‌ای به مبلمان‌تان بدهید. تمامی مشخصات فنی این محصول در این لینک موجود است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت استودیو پارچوب تمامی رنگ‌بندی‌های طرح صدف را مشاهده و اقدام به سفارش آن نمایید.

مبل مدل پاریس

مبل مدل پاریس نیز یکی دیگر از طراحی‎های سبک میدسنچری است که می‌تواند فضای خیلی راحتی و دنجی در اتاق نشیمن شما برای بعد از یک روز کاری سخت ایجاد کند. این مبل سایز متوسطی دارد و برای نشستن سه فرد بزرگسال مناسب می‌باشد. مبل شکل ساده‌ای دارد و می‎تواند با تمامی دکوراسیون و طراحی‌های داخلی به خوبی هماهنگ شود. شما می‌توانید این مبل را در هر رنگی که مایل هستید، از استودیو پارچوب سفارش دهید. تمامی اطلاعات و مشخصات محصول در این لینک موجود است.

مبل راحتی شیک
مبل راحتی شیک
مبل راحتی شیک
مبل راحتی شیک
مبل راحتی شیک
مبل راحتی شیک
مبل راحتی شیک
مبل راحتی شیک

مبل راحتی شیک مدل موتو دو نفره

اگر به دنبال مبل دو نفره هستید، ما به شما مدل موتو دو نفره را پیشنهاد می‌کنیم. سایز مبل بزرگ است و می‌تواند در کنار ست مبلمان شما بکار برده شود. جنس چوب اسکلت اصلی، پایه‌ها و نمای ظاهری مبل از چوب راش می‎باشد که باعث جذابیت بیشتر مبل شده است.

مبل راحتی شیک
مبل راحتی شیک
مبل راحتی شیک
مبل راحتی شیک

مبل تک نفره فیلیکس

مبل تکی یکی از مبلمان قطعات مبلمان می‎باشد که حضور آن‎ برای تکمیل دکوراسیون ضروری است. این مبل ضمن ایجاد فضای اضافی برای نشستن می‌تواند جنبه‎ی تزئینی داشته باشد و طرح و رنگ متفاوتی به دکوراسیون شما بدهد. یکی از پیشنهادات ما برای این منظور مبل تک نفره فیلیکس می‌باشد که شما می‌توانید آن را به صورت آنلاین از استودیو پارچوب خریداری نمایید.

مبل راحتی شیک
مبل راحتی شیک
مبل راحتی شیک
مبل راحتی شیک

همانطور که حتما می‌دانید این روزها مبل‎های راحتی به یکی از گزینه‎های اصلی مردم برای خرید مبل تبدیل شده‌اند. همین باعث شده است که طراحی‎های متنوع با ترکیب رنگ‎های مختلفی از آن‎ها به بازار ارائه شود. همینطور این روزها برخی از فروشگاه‌های آنلاین مبلمان این امکان را فراهم نموده‌اند که بتوانید طرح‎های موردنظرتان را به صورت آنلاین مشاهده و بررسی نمایید. اگر شما طراحی‎های خاصی از مبل مدنظرتان است، بهتون پیشنهاد می‎کنم که حتما به استودیو پارچوب سر بزنید. آن‌ها به شما کمک می‌کنند تا مدل موردنظرتان را طراحی و سفارش دهید. ما در اینجا سعی کردیم، بهترین مدل‌های موجود بازار را به شما معرفی کنیم. شما کدامیک از این مدل‌ها را پسندیدید؟ خوشحال می‏‌شویم که نظراتتون را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *