دکوراسیون اتاق نشیمن با رنگ صورتی

دکوراسیون صورتی رنگ

صورتی رنگی است که بیشتر مردم آن را مربوط به خانم‌ها می‌دانند. درست مثل رنگ آبی که بیشتر مورد علاقه‎ی مردها می‌باشد. البته برخی معتقدند که این‎ها فقط ترفندهای بازاریابی می‌باشند که این باور را به مردم تلقین کرده است. اما با این حال تحقیقات علمی نشان داده است که این موضوع حقیقت دارد و زنان بیشتر به طیف‌های رنگی قرمز و مردان به طیف‌های رنگی سبز و آبی علاقه‌مندند. مهم‌ نیست که کدام یک از این موارد حقیقت دارد، در هر صورت دکوراسیون صورتی رنگ می‌تواند حس ظریف و شگفت‌انگیزی را به خانه‌ی شما اضافه کند. خوشبختانه صورتی رنگ زیاد پرجنب‌وجوشی نمی‌باشد و شما نباید نگران تاثیرات منفی روانی آن باشید. این رنگ فقط به دکور اتاق‎های خواب دخترانه و مهد کودک‌ها اختصاص ندارد و شما می‌توانید از آن در تمامی بخش‌های دکوراسیون منزل خود استفاده کنید.

دکوراسیون صورتی رنگ

با اینکه  صورتی رنگ خنثی‌ نمی‌باشد اما به شدت تطبیق‌پذیر بوده و می‌تواند با تمامی طیف‎های رنگی آبی، سبز، قرمز و زرد به خوبی ترکیب می‎شود. سایه‌های رنگی بی‌شماری از صورتی وجود دارند که این امکان را به شما می‌دهند تا از آن در سبک و تم‌های مختلفی استفاده کنید. با اینکه این رنگ بسیار محبوب می‌باشد اما بیشتر مردم از آن فقط در اتاق‌های خواب استفاده می‌کنند. اکنون زمان آن است که این رنگ را به اتاق نشیمن‌تان بیارید و حس و حال رمانتیک و عاشقانه‌ای را به دکورتان بدهید.

دکوراسیون صورتی رنگ

دیوارهای صورتی رنگ

اگر شما تصمیم گرفته‌اید که از رنگ صورتی برای دکوراسیون اتاق نشیمن‌تان استفاده کنید، بهتر است با احتیاط عمل کنید زیرا هر گونه سهل‌انگاری می‌تواند منجر به شلوغی، بهم‎ریختگی و سرکوب فضا شود. ترکیب رنگها در دکوراسیون منزل و مطابقت آن‌ها با یکدیگر باید به صورت محافظه‌کارانه انجام شود تا آرامش فضای خانه‌تان از بین نرود. دیوارهای اتاق نشیمن اولین گزینه‎ای است که شما می‌توانید به کمک آن رنگ صورتی را به دکوراسیون‌تان اضافه کنید. اگر شما می‎خواهید که از رنگ صورتی برای تمامی دیوارهای اتاق استفاده کنید، بهتر است که تونالیته رنگی تقریبا خنثی صورتی را بدین منظور انتخاب کنید. دکوراسیون داخلی با کاغذ دیواری انتخاب دیگری است که شما می‌توانید بوسیله‎ی آن رنگ صورتی را به اتاق‌تان بیاورید. انتخاب الگوهای صورتی روی پس‌زمنیه‏‎ی سفید پیشنهاد ما به شما می‌باشد.

دکوراسیون صورتی رنگ

دکوراسیون صورتی رنگ
دکوراسیون صورتی رنگ

همینطور شما می‌توانید تنها یکی از دیوارهای خود را به رنگ صورتی درآورید. این ترفند در دنیای طراحی داخلی بسیار محبوب بوده واز آن با نام دیوار تاکید یاد می‌شود. در واقع دیوار تاکید، دیواری است که طراحی آن از جهت رنگ، بافت، الگو و مواردی از این قبیل با دیگر دیوارهای اتاق فرق دارد. شما با این شگرد می‌توانید فضای بشاش و سرزنده‌ای را به وجود آورید.

دکور صورتی اتاق کودک
دکور صورتی اتاق کودک

مبلمان و اثاثیه‌ی صورتی رنگ

مبلمان و اثاثیه ‎ی منزل گزینه‎ ی دیگری می‌باشد که می‌تواند رنگ صورتی را به دکوراسیون شما اضافه کند. شما می‌توانید هر تونالیته رنگی صورتی که دوست دارید را، برای مبل و صندلی‎های خود انتخاب کنید. سعی کنید رنگ صورتی خود را در جزئیات کوچک‌تر تکرار کنید. مثلا دقیقا از همان تونالیته رنگی صورتی مبل برای گلدان‎ها، تابلو نقاشی و وسایل دیگر استفاده کنید.

دکوراسیون صورتی رنگ

دکوراسیون صورتی رنگ
دکوراسیون صورتی رنگ

اگر دوست ندارید که از رنگ صورتی در حجم بالایی استفاده کنید، می‌توانید از لوازم جانبی مثل کوسن‎ها بدین منظور استفاده کنید و این رنگ را به دکوراسیون‌تان بیاورید.

دکوراسیون صورتی رنگ
دکوراسیون صورتی رنگ
دکوراسیون صورتی رنگ
دکوراسیون صورتی رنگ

دکوراسیون صورتی رنگ

برای اتاق‌های نشیمن با گچبری‎ های ریز و پیچیده رنگ صورتی می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. آن به خوبی می‌تواند جزئیات معماری دکوراسیون شما را تکمیل کند و حس و حال اشرافی و رسمی به آن دهد. سعی کنید سایه‌ رنگی ملایمی از صورتی را انتخاب کنید تا بتوانید فضای آرامش‌بخش و ملایمی را به وجود آورید.

دکوراسیون صورتی رنگ
دکوراسیون صورتی رنگ

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم رنگ صورتی مانند رنگهای خنثی به خوبی می‌تواند با هر چیزی ترکیب شده و فضای هماهنگی را بسازد. دیوارهای صورتی روشن می‌توانند سبک مبلمان شما را تکمیل نمایند. بهترین پیشنهاد ما برای ترکیب با دیوارهای صورتی روشن قاب‌های طلایی و مشکی رنگ می‌باشد. ترکیب صورتی با رنگهای مشکی و طلایی ظاهر مهیج، باابهت و قوی را به اتاق‌تان داده و فضای رسمی را می‌سازد. چون این دو رنگ بسیار قوی و روشن می‌باشند، بهتر است که برای بقیه دکوراسیون خود از رنگهای خنثی استفاده کنید. همینطور مبلمان با رنگ‎های سبز و آبی نیز ظاهر بسیار کلاسیک و دوست‌داشتنی به دکوراسیون صورتی رنگ شما می‌دهد.

دکوراسیون صورتی رنگ
دکوراسیون صورتی رنگ
دکوراسیون صورتی رنگ
دکوراسیون صورتی رنگ

اگر به دنبال دکوراسیون مینیمالی برای خانه‌تان هستید، پیشنهاد می‌کنیم که آن را با رنگ سفید ترکیب کنید. برای حفظ ظاهر مینیمال خانه سعی کنید از مبلمان‌هایی با شکل ساده بدین منظور استفاده کنید.

دکوراسیون صورتی رنگ
دکوراسیون صورتی رنگ
دکوراسیون صورتی رنگ
دکوراسیون صورتی رنگ

معمولا سایه‌های تیره رنگ صورتی می‌توانند ظاهر تاریخی و کلاسیکی به خانه‌ی شما بدهند.

دکوراسیون صورتی رنگ
دکوراسیون صورتی رنگ

دکوراسیون صورتی رنگ

همانطور که خودتان نیز بهتر می‎دانید انتخاب رنگ و سبک دکوراسیون به طور کلی به دیزاین فضای خانه و سلیقه‌ی خودتان بستگی دارد. ولی بهتر است از قبل در مورد رنگ‎ها و تاثیری که روی روحیه و شخصیت افراد می‎گذارند، اطلاعات دقیق کسب کنید. دکوراسیون با رنگ ‎های شاد و جسورانه مثل قرمز و نارنجی و رنگ‎هایی از این قبیل باید بسیار محتاطانه و علمی بکار برده شوند زیرا هر گونه اشتباه باعث بی‌قراری و بهم‌ریختگی اعصاب می‎شوند. دکوراسیون منزل با رنگ‌های صورتی می‌تواند انرژی مثبت را به خانه‎ی شما آورده و جلوه‌ی بصری دوست‌داشتنی به آن دهد. ما در اینجا سعی کردیم شما را با دکوراسیون صورتی رنگ آشنا کنیم. امیدواریم که با الهام از این نکات و عکس‌ها بتوانید طیف رنگی موردعلاقه‌تان را انتخاب و دکوراسیونی زیبایی را برای خودتان ایجاد نمایید.

همینطور ما برای راحتی شما عزیزان مشاوره‌ی رایگانی را برای خرید انواع مبلمان در نظر گرفته‎ایم تا بتوانیم مسیر خرید شما را هموارتر نماییم. شما می‌توانید با تماس با این شماره، از خدمات رایگان مشاوره خرید مبلمان استفاده کنید. شما کدام یک از این اتاق‌های نشیمن را می‌پسندید؟ چه رنگ دیگری را برای ترکیب با رنگ صورتی پیشنهاد می‌کنید؟ اگر نظری یا پیشنهادی در این مورد به ذهن‌تان می‎رسد، خوشحال می‎شویم که آن‌ها را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *