چگونه خانه‌مان را با رنگ سفید تزئین نماییم؟

دکوراسیون منزل به رنگ سفید

سفید رنگ خالص و ساده‌ای است که می‌تواند فضای زندگی شما را بزرگ‌تر و روشن‌تر نماید. دکوراسیون منزل به رنگ سفید بسیار لوکس، زیبا و جذاب است و برای تمامی اتاق‌ها ایده‌آل و مناسب می‌باشد. اما با این حال استفاده از رنگ سفید به عنوان رنگ اولیه‎ی دکوراسیون منزل می‌تواند فضای کاملا سرد، بی‌روح و  بی‎نشاطی را نیز ایجاد نماید. اما چطوری می‌توانیم از این اتفاق جلوگیری کنیم؟ خوب، همه چیز بستگی به اتاق دارد. اگر شما نیز تصمیم دارید که خانه‌تان را به رنگ سفید درآورید، حتما این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

دکوراسیون منزل به رنگ سفید
دکوراسیون منزل به رنگ سفید

اگر شما می‌خواهید تا فضای کوچک‌تان بزرگ‌تر بنظر برسد، از رنگ سفید برای دیوارها، سقف و مبلمان آن استفاده کنید. این رنگ‌ برای تمامی فضاهای خانه از حمام گرفته یا آشپزخانه و اتاق نشیمن مناسب می‌باشد و می‌تواند حس و حال تازه و درخشانی به فضای شما دهد. اما با این حال تزئین اتاق فقط با رنگ سفید به هیچ عنوان توصیه نمی‎شود. بهتر است که یک رنگ تاکید را انتخاب کنید و کنتراستی را در اتاق‌تان ایجاد نمایید. اگر شما می‌خواهید که محیط آرامش‌بخشی داشته باشید، می‌توانید از طیف‌های رنگ پاستلی مثل زرد ملایم یا قهوه‌ای روشن استفاده کنید. همینطور اگر می‌خواهید که توجهات را به چیزی جلب کنید، می‌توانید رنگ‌های پرجنب و جوش را برای آن بکار ببرید تا کاملا به چشم آید.

دکوراسیون منزل به رنگ سفید
دکوراسیون منزل به رنگ سفید

به هنگام دکوراسیون با رنگ سفید، بافت‌های مختلف را با هم ترکیب کنید تا اتاق‌تان ساده و کسل‌کننده بنظر نرسد. فرش، کوسن مبل، بالش‌ و تاج بالای تخت این امکان را به شما می‌دهد که بافت‌های متنوعی را به دکورتان اضافه کنید. ما در ادامه به بررسی هر یک از بخش‌های خانه می‎پردازیم تا به شما در تزئین دکوراسیون‌تان با رنگ سفید کمک کنیم.

دکوراسیون منزل به رنگ سفید

ورودی خانه

همانطور که می‌دانید دکوراسیون ورودی خانه اولین تاثیر را روی مهمانان می‌گذارد و باید بتواند حس خوشامدگویی و پذیرایی را به آنان منتقل نماید. اگر شما رنگ سفید را به عنوان رنگ اصلی ورودی خانه‌تان انتخاب کرده‌اید، بهتر است از رنگ‌های دیگر نیز برای دکوراسیون آن کمک بگیرید. یک گزینه می‌تواند انتخاب کفپوش چوبی باشد که می‌تواند فضای شما را گرم و صمیمی نشان داده و ظاهر باشکوهی به آن بدهد. همینطور شما می‌توانید تکسچرهای مورعلاقه‌تان را با استفاده از روش‎های مختلف مثل قالیچه به ورودی خانه‌تان اضافه کنید.

دکوراسیون منزل به رنگ سفید
دکوراسیون منزل به رنگ سفید

راهرو

راهروها معمولا دراز و باریک هستند و ایجاد دکوراسیونی جذاب و جالب با آن‌ها کار ساده‌ای نیست. رنگ کردن دیوارها و سقف با سفید می‌تواند راهروی شما را بازتر و روشن‌تر نشان دهد. برای جذابیت‌ بیشتر این فضا می‌توانید از کفپوش چوبی با تونالیته رنگی روشن استفاده کنید. تزئین دیوار اتاق با کمک قاب‌های عکس و آثار هنری رنگی متفاوت، ایده‌ی جالب دیگری است که می‌تواند راهروتان را به گالری زیبا تبدیل نماید.

دکوراسیون منزل به رنگ سفید
دکوراسیون منزل به رنگ سفید

دفترکار خانگی

شما می‌توانید دیوارها، سقف، کفپوش و حتی مبلمان دفتر کار خود را به رنگ سفید درآورید و سپس با کمک لوازم تزئینی، رنگ‌های مورد علاقه‌تان را به آن اضافه کنید. نگاهی به دکوراسیون دفتر کار خانگی زیر بیندازید.

دکوراسیون منزل به رنگ سفید
دکوراسیون منزل به رنگ سفید

اتاق خواب

سفید واقعا رنگ خوب و مناسبی برای اتاق خواب می‌باشد. این رنگ می‌تواند فضای آرامش‌بخشی را برای استراحت شما فراهم نماید.اما این رنگ به تنهایی می‌تواند فضای اتاق شما را کسل و خسته‌کننده نشان دهد. برای اینکه چیدمان اتاق خواب شما بتواند حس راحتی و گرمی را به بیننده القا کنید، بهتر است که از وسایل روشنایی روشنایی و تکسچرهای مختلف استفاده کنید و ظاهر جذاب‌تری به آن دهید.

دکوراسیون منزل به رنگ سفید
دکوراسیون منزل به رنگ سفید

اتاق کودک

در بعضی فضاها تطبیق یک طرح رنگی با سفید می‌تواند بسیار مشکل باشد. اتاق کودک دقیقا یکی از این فضاها می‌باشد. شما می‌توانید برای رنگ دیوارها، سقف و مبلمان از سفید استفاده کنید و با کمک کفپوش چوبی، تختخواب، ملافه‌ و آثار هنری رنگارنگ، شور و هیجان خاصی به اتاق‌تان دهید.

دکوراسیون منزل به رنگ سفید
دکوراسیون منزل به رنگ سفید

آشپزخانه

استفاده از رنگ سفید برای آشپزخانه نیاز به نگهداری و مراقبت زیادی دارد و شما باید همیشه در تمیز کردن آن کوشا باشید. آشپزخانه سفید رنگ، بسیار تمیز، تازه و روشن بنظر می‎رسد و نیازی نیست که شما از رنگ‌های روشن یا چوب در دکوراسیون آن استفاده کنید.

دکوراسیون منزل به رنگ سفید
دکوراسیون منزل به رنگ سفید

حمام

پیشنهاد می‌کنیم که برای دکوراسیون حمام خود از رنگ‌های کنتراست استفاده کنید. دکوراسیون سفید مشکی واقعا گزینه‎ی بسیار عالی بدین منظور است. این ترکیب رنگی ساده همیشه شیک و مدروز می‌باشد و برای حمام‌های کوچک فوق‌العاده است.

دکوراسیون منزل به رنگ سفید
دکوراسیون منزل به رنگ سفید

اتاق نشیمن

رنگ سفید در اتاق نشیمن پس‌زمینه‎ی عالی را برای رنگ‎های روشن دیگر فراهم می‌کند. همانطور که مشاهده می‌کنید کوسن‌ها، پرده و پاف رنگی در اتاق نشیمن سفید رنگ زیر، توانسته رنگ و روح تازه‌ای به اتاق دهد و آن را از یکنواختی خود در آورد.

دکوراسیون منزل به رنگ سفید
دکوراسیون منزل به رنگ سفید

همانطور که خودتان نیز بهتر میدانید انتخاب رنگ و سبک دکوراسیون به طور کلی به دیزاین فضای خانه و سلیقه‌ی خودتان بستگی دارد. ولی بهتر است از قبل در مورد رنگها و تاثیری که روی روحیه و شخصیت افراد میگذارند، اطلاعات دقیق کسب کنید. دکوراسیون با رنگ های شاد و جسورانه مثل قرمز و نارنجی و رنگهایی از این قبیل باید بسیار محتاطانه و علمی بکار برده شوند زیرا هر گونه اشتباه باعث بی‌قراری و بهم‌ریختگی اعصاب میشوند. دکوراسیون منزل با رنگ سفید بسیار راحت بوده و شما دردسر زیادی نخواهید داشت. ما در اینجا سعی کردیم شما را با دکوراسیون منزل به رنگ سفید آشنا کنیم. امیدواریم که با الهام از این نکات و عکس‌ها بتوانید طیف رنگی موردعلاقه‌تان را انتخاب و دکوراسیونی زیبایی را برای خودتان ایجاد نمایید.

همینطور ما برای راحتی شما عزیزان مشاوره‌ی رایگانی را برای خرید انواع مبلمان در نظر گرفته‎ایم تا بتوانیم مسیر خرید شما را هموارتر نماییم. شما می‌توانید با تماس با این شماره، از خدمات رایگان مشاوره خرید مبلمان استفاده کنید. شما کدام یک از این دکوراسیون‌ها را پسندید؟ چه رنگی را برای ترکیب با رنگ سفید پیشنهاد می‌کنید؟ اگر نظری یا پیشنهادی در این مورد به ذهن‌تان می‎رسد، خوشحال می‎شویم که آن‌ها را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *