با جدیدترین طراحی‌های‌ اسپرت و مدرن مبل آشنا شوید

مبل اسپرت شیک

امروزه مبل به یکی از کاربردی‌ترین و پرمصرف‌ترین وسیله‌ی خانه تبدیل شده است. به همین دلیل ما این روزها شاهد انواع سبک و طراحی مبل کلاسیک، مدرن، اسپرت و سلطنتی در بازار هستیم. مدل مبل اسپرت یکی از طراحی‌های جذاب و متفاوت مبلمان می‌باشد که می‌تواند دکوراسیون جالبی را برای شما ایجاد کند. یکی از ویژگی‌های اصلی مبلمان اسپرت سبک طراحی خاص و راحتی فوق‌العاده‎ی آن‎ها است که باعث تمایزشان از سایر مبل‌ها می‎شود. معمولا مبلمان مدرن و اسپرت در سبک و طرح‎های مختلفی در بازار موجود است و می‌تواند به راحتی فضای خانه‎تان را تزئین نماید. استفاده از متریال، سبک، رنگ و طراحی‌های مختلف می‌تواند به شما انتخاب‎های بی‌شماری را به هنگام خرید مبل بدهد. ما در ادامه تعدادی مدل مبل اسپرت شیک را به شما معرفی می‌کنیم.

مدل ال اسپرت

امروزه مبلمان ال به یکی از پرکاربردترین و محبو‌ب‌ترین مبل‌های دکوراسیون ایرانی تبدیل شده است. مبل مدل ال راحتی معمولا با اشغال فضای کمتر، تعداد صندلی بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و همین باعث شده است که مبل مدل ال در خانه‎های کوچک طرفداران زیادی داشته باشد. این مبل ال چرمی با رنگ قرمز خود یکی از انواع مبلمان اسپرت و مدرن می‌باشد که می‌تواند ظاهر متفاوتی را به دکوراسیون اتاق‌تان بدهد.

مبل اسپرت شیک
مبل اسپرت شیک

با اینکه بیشتر ما در انتخاب مبل به سمت رنگ‌های خنثی و زمینی می‎رویم، اما شما این‎بار می‎توانید با این مبل‌ قرمز تابوشکنی کرده و از طراحی داخلی متداول دور شوید. اما با این حال قرمز رنگ بسیار پرانرژی می‎باشد و اشتباه در دکوراسیون با آن می‌تواند فضای منفی در خانه‌تان بسازد. ما قبلا مطلبی را پیرامون دکوراسیون منزل با مبل قرمز منتشر کرده‌ایم که می‌تواند به شما در ایجاد چیدمان اصولی و هماهنگ کمک کند.

مبل اسپرت شیک
مبل اسپرت شیک

مبل اسپرت قرمز مشکی

یکی از جذاب‎ترین ترکیب‎های رنگی دنیا مربوط به دو رنگ قرمز و مشکی است که می‎تواند ظاهر بسیار مدرن و اسپرتی به مبل‎ شما دهد. این دو رنگ تاثیر بسزایی در دکوراسیون هر خانه‌ای دارند و می‌توانند احساس شادی، نشاط و انرژی را در فضای اتاق شما جاری سازند. ما در بالا نمونه‎‌ای از مبلمان ال قرمز مشکی را به شما نشان دادیم. اگر شما نیز به دنبال مبل راحتی قرمز مشکی هستید، دو مدل زیر می‌توانند برای شما مناسب باشند. دو مبل راحتی اسپرت زیر می‌توانند فضای دنج و راحتی را برای نشستن شما بعد از یک روز سخت کاری فراهم کنند.

مبل اسپرت شیک
مبل اسپرت شیک
مبل اسپرت شیک
مبل اسپرت شیک

مدل ال اسپرت سفید مشکی

امروزه دکوراسیون سفید مشکی به خوبی توانسته بیشتر نگاه‌ها را به خود جذب کند و طرفداران خاص خود را داشته باشد. اگر شما نیز علاقه‎ی شدیدی به ترکیب این دو رنگ کلاسیک دارید، دو مدل مبل ال زیر می‎توانند برای شما جالب توجه باشند. این مبل‎ها برای طراحی مینیمال منزل بسیار فوق‎العاده هستند و می‌تواند ظاهر ساده و ظریفی را برای اتاق‌تان به ارمغان آورند. شما می‌توانید در کنار این مبلمان از وسایل تزئینی و جانبی به رنگ‎های زرد، صورتی، شتری، قرمز و ارغوانی استفاده کنید.

مبل اسپرت شیک
مبل اسپرت شیک
مبل اسپرت شیک
مبل اسپرت شیک
مبل اسپرت شیک
مبل اسپرت شیک

مبل اسپرت بنفش

مطمئنا یکی از دنج‎ترین نقاط دنیا مربوط به مبل اسپرت زیر است که راحتی آن کاملا از عکس نیز مشخص است. از طرف دیگر رنگ بنفش مبل با ظاهر باشکوه و فریبنده‏‌ی خود جذابیت آن را چندین برابر کرده است و شکوه و عظمت خاصی به آن داده است. با توجه به اینکه رنگ بنفش به رنگ سال انتخاب شده است، شما می‎توانید با این مدل مبل مطابق دنیای مد و فشن پیش برید. برای دکوراسیون منزل با مبل بنفش شما می‎توانید از طیف‌های رنگی خاکستری، بژ، طلایی و مشکی استفاده کنید.

مبل اسپرت شیک
مبل اسپرت شیک

مبل اسپرت سبز

دنج و راحت تنها لغاتی هستند که می‌توانند این مبل سبز را تعریف نمایند. با اینکه طراحی مبل بسیار ساده است اما استفاده از رنگ روشنی مثل سبز توانسته ظاهر جذابی به آن دهد. فرقی نمی‎کند که از چه سبک دکوراسیونی برای خانه‎تان استفاده می‎کنید، مبل زیر به راحتی می‎تواند با فضای شما هماهنگ شده و دکور مناسبی را بسازد.

مبل اسپرت شیک
مبل اسپرت شیک

مبل ال اسپرت خاکستری رنگ

یکی از بهترین انتخاب‎ها برای رنگ مبل راحتی مربوط به خاکستری است که به خوبی می‌تواند با هر سبک و دکوراسیونی ترکیب شود. خاکستری رنگ خنثی می‌باشد که می‌تواند پس‌زمینه‌ی خوبی برای تمامی رنگ‎های پرجنب و جوش فراهم نماید. شما به راحتی می‎توانید این مبل ال اسپرت را با انواع کوسن‎های و وسایل جانبی رنگی و الگودار تزئین کنید. این مدل مبل در ترکیب با رنگ‌های روشن زیبایی آن‎ها را چندین برابر کرده و در ترکیب با رنگ‎های تیره نیز جلوه‌‏ی جذابی به آن‎ها می‌دهد. بهترین ترکیب رنگی با مبل خاکستری در کنار رنگ‎های زرد و سبز اتفاق می‌افتد.

مبل اسپرت شیک
مبل اسپرت شیک

مبل خاکستری با اینکه جایگزین مناسبی برای انواع مبل‎های سنتی اتاق نشیمن می‎باشد اما نمی‎تواند به عنوان نقطه کانونی اتاق شما عمل کند. شما باید بتوانید با تزئینات اصولی آن را به مرکز توجه افراد تبدیل کرده و در فضای اتاق برجسته نمایید. شما برای این کار می‎توانید از کوسن‎های رنگی و الگودار یا انواع مبلمان چوبی در کنار مبل استفاده کنید. یک پیشنهاد عالی که بسیاری از طراحان داخلی آن را توصیه می‎کنند رنگ کردن دیوار پشتی مبل می‎باشد. رنگ‎های یاقوتی، بنفش، زرد و سبز انتخاب‎های عالی برای این منظور هستند و باعث می‏‌شوند که مبل شما بیشتر به چشم آید. اگر امکان رنگ کردن دیوار پشتی مبل برای شما وجود ندارد، می‎توانید از کاغذ دیواری یا تابلوهای نقاشی خیلی بزرگ بدین منظور استفاده کنید.

مبل اسپرت شیک
مبل اسپرت شیک

مبل اسپرت شیک مشکی رنگ

مبلمان مشکی رنگ می‌تواند انتخاب مدرنی برای اتاق نشیمن شما باشد. با اینکه مشکی رنگ خنثی است اما ست کردن وسایل خانه با آن می‌تواند کمی چالش برانگیز باشد. ما قبلا مطلبی را تحت عنوان “بهترین ترکیب‌های رنگی با مبلمان مشکی” برای شما منتشر کرده‌ایم. شما می‌توانید با مطالعه‎ی آن دکوراسیون اصولی را برای خودتان ایجاد کنید.

مبل اسپرت شیک
مبل اسپرت شیک
مبل اسپرت شیک
مبل اسپرت شیک

ما در این مطلب سعی کردیم مدل‌های خلاقانه و جدید مبلمان اسپرت را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید با کمی گشت و گذار در سایت‌های مبلمان در اینترنت سایر مدل‌های مدرن و به روز را مشاهده کنید. اما متاسفانه بیشتر این قطعات مبلمان به آسانی در بازار یافت نمی‌شوند. امروزه بیشتر فروشگاه‌های مبلمان مثل استودیو پارچوب این امکان را به شما می‌دهند که قطعات مبلمان دلخواه‌ خودتان را سفارش دهید و کار ساختش را به آن‌ها بسپارید. شما می‎توانید با مراجعه به سایت پارچوب، اطلاعات کامل در مورد نحوه‎ی سفارش مبلمان را بدست آورید. شما کدام یک از این مبل‌ها را می‌پسندید؟ دوست دارید که کدام یک از آن‌ها را در اتاق نشیمن‎تان قرار دهید؟ خوشحال می‌شویم که هر نظر و پیشنهادی که دارید را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *