دکوراسیون با مبلمان کرم رنگ و نحوه چیدمان منزل با رنگ‌های مکمل آن

دکوراسیون با مبلمان کرم

رنگ کرم از رنگ‌های آشنا و محبوب دکوراسیون ایرانی می‌باشد و به نوعی همه‌ی ما عادت به استفاده‌ی همیشگی از آن در خانه‌هایمان داریم. شاید مهم‌ترین دلیل آن، این است که دکوراسیون با مبلمان کرم تقریبا کار سختی نمی‌باشد و دست شما برای ست کردن وسایل خانه و رنگ‌ها کاملا باز است.

این رنگ از گذشته تا به امروز حضور جدی در دکوراسیون‌ خانه‌ها داشته و همیشه مورد توجه بوده است. معمولا رنگ کرمی بیشتر برای رنگ‎ دیوارها و مبلمان رایج می‌باشد و می‌تواند پس‌زمینه‌ی ملایمی را برای رنگ‌های پرجنب‌وجوش دیگر فراهم نماید. به این ترتیب شما می‌توانید با انتخاب دیوارهای خود به رنگ کرم پس زمینه‌ی مناسبی برای مبلمان خود در انواع طیف رنگی ایجاد کنید.

ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی سه نفره Dallas

۴۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی سه نفره Clement

۴۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی سه نفره مدل Nuri

۴۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی اندرسون

۳۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان

البته مبل کرمی رنگ نیز می‌تواند نقطه شروع بسیار عالی برای دکوراسیون اتاق‌تان باشد. مطمئنا همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم دلیل آن به رنگ خنثی مبل برمی‌گردد که شما می‌توانید آن را به راحتی با طراحی داخلی خانه‌ی خود تطبیق دهید و با هر رنگی ترکیب کنید.

تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال مدل Dallas

۶۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی سه نفره Willows

۴۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان
تخفیف!
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل ال مدل Dresden

۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

خوشبختانه این رنگ خنثی روشن با تمامی طیف‌های رنگی روشن و تیره می‌تواند ترکیب بشود و به نوعی یک رنگ همه‌کاره است.

اگر شما به دنبال رنگ‌های مناسب برای ترکیب با رنگ کرم هستید، ما به شما رنگ‌های مشکی، زرشکی، سبز، سفید، قهوه‌ای، صورتی و قرمز را پیشنهاد می‌کنیم چرا که این رنگ‌ها امتحان خودشان را پس داده و شما می‌توانید با خیال راحت آن‌ها را بکار ببرید.

دکوراسیون با مبلمان کرم
مبل کرم رنگ این قابلیت را دارد که با هر رنگی بکار برده شود.

ما در ادامه نکاتی را در مورد دکوراسیون با مبلمان کرم رنگ به شما ارائه می‌دهیم تا شما بتوانید با کمک آن‌ها اتاق‌تان را تزئین نمایید. سعی کنید که از اتاق نشیمن‌های زیر و نکاتی که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم، الهام بگیرید و با خلاقیت و شور و ذوق خود دکورتان را تزئین کنید.

البته قبل از اینکه به دکوراسیون با مبلمان کرمی رنگ بپردازیم، پیشنهاد می‌کنیم که سری به فروشگاه آنلاین چی بچین بزنید.

ما در فروشگاه آنلاین چی بچین امکان خرید اینترنتی انواع مبلمان را فراهم کرده‌ایم و شما تنها با کمی جستجو در آن به راحتی بتوانید جدیدترین مدل‌ها را مشاهده و سفارش دهید. برای مشاهده فروشگاه آنلاین چی بچین اینجا کلیک کنید.

چگونه از مبلمان کرم رنگ در فضاهای مختلف استفاده کنیم؟

قبل از هر چیزی شما باید محل قرارگیری مبلمان‌تان را مشخص کنید. مطمئنا اتاق نشیمن نسبت به اتاق خواب یا اتاق مطالعه نیاز به رنگ و لوازم تزئینی متفاوت‌تری دارد.

با انتخاب نوع اتاق، شما راحت‌تر می‌توانید در مورد ترکیب رنگ‌های خنثی یا متضاد با مبل کرمی تصمیم بگیرید. پس قدم اول شما برای دکوراسیون با مبلمان کرم انتخاب محل قرارگیری آن است.

دکوراسیون با مبلمان کرم
برای دکوراسیون با مبلمان کرم قبل از هر چیزی باید مشخص کنید که مبلمان خود را برای کدام اتاق از منزل‌تان می‌خواهید.

انتخاب رنگ‌های مناسب می‌تواند توجهات را به سمت دکوراسیون شما بکشاند و نقش مهمی را در طراحی دکوراسیون داخلی منزل تان بازی کند.

  • اگر شما مبلمان کرم رنگ را برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه می‌خواهید، بهتر است که به سمت رنگ‌های گرم و با انرژی بروید.

یعنی پالت رنگی شما باید شامل طیف‌های رنگی گرم مثل نارنجی، زرد و قرمز در کنار رنگ کرم باشد. مثلا مبل کرم با کوسن رنگی مثل نارنجی می‌تواند فضای باطراوت و جذابی را در اتاق شما ایجاد کند.

دکوراسیون با مبلمان کرم
برای دکوراسیون با مبلمان کرم رنگ در اتاق نشیمن می‌توانید از کوسن‌هایی رنگی مختلف برای ایجاد فضایی دنج و جذاب استفاده کنید.

البته همانطور که در بالا نیز اشاره کردم، رنگ کرمی رنگ همه‌کاره‌ای است و می‌توانید از هر رنگی در کنار آن استفاده کنید. مثلا ترکیب مبل کرمی رنگ با کوسن‌های آبی رنگ در دکوراسیون زیر فضای دوست‌داشتنی را برای استراحت فراهم کرده است. شما می‌توانید با توجه به سلیقه‌ی خود از انواع رنگ‌های متنوع در کنار مبل کرمی رنگ استفاده کنید.

ترکیب مبل کرم رنگ و رنگ آبی دکوراسیون جذابی را می‌سازد.
  • اگر شما مبلمان کرم رنگ را برای اتاق خواب خود می‌خواهید، بهتر است که از رنگ‌های سرد در کنار مبلمان خود استفاده کنید.

چرا که اتاق خواب فضایی برای استراحت و خواب می‌باشد و رنگ‎های سرد برای حفظ آرامش اتاق مناسب‌تر هستند. توجه کنید که رنگ‎های سرد شامل طیف‌های مختلف آبی، سبز و بنفش هستند و می‌توانند فضای آرامش‌بخش و خونسردی را برای شما بسازند.

چیزی که در اتاق خواب زیر به وضوح مشاهده می‌کنید.

برای دکوراسیون با مبلمان کرم در اتاق خواب بهتر است از رنگ‌های سرد در کنار رنگ کرم استفاده کنید.

ما قبلا در مورد بهترین رنگ اتاق خواب از نظر روانشناسی صحبت کرده‌ایم، اگر به دنبال رنگ مناسب اتاق خواب‌تان هستید، اینجا کلیک کنید.

  • اگر شما مبلمان کرم رنگ را برای اداره یا دفتر کارتان می‌خواهید، باید به شما بگوییم که همانند اتاق خواب، بهترین پالت رنگی برای دفتر کار رنگ‌های سرد می‌باشند.

توجه کنید که ادارات و دفاتر کاری، محیطی برای کار، تحقیق و تفحص هستند و بهترین پالت رنگی برای آن رنگ‌های سرد می‌باشند. این رنگ‌ها فضای آرامش‌بخشی برای زمان کار شما می‌سازند.

دکوراسیون با مبلمان کرم
رنگ‌های آبی، بنفش و سبز برای دکوراسیون دفتر کار گزینه‌ی بسیار مناسبی هستند.

برای دکوراسیون با مبلمان کرم به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

رنگ‎های خنثی مثل کرمی، بژ، خاکستری، قهوه‌ای، سفید و قهوه‌ای مایل به زرد می‌توانند از لحاظ بصری ظاهر پیچیده، جذاب و زیبایی را به دکوراسیون‌تان ببخشند.

شما می‌توانید برای دیوارهای اتاق‌تان از رنگ‌های تیره‌تری استفاده کنید و پس‌زمینه‌ی جالبی را برای مبلمان کرمی خود ایجاد نمایید.

حضور تکسچر و بافت‌های مختلف در کنار مبلمان کرمی را فراموش نکنید و با کمک مبلمان چوبی، صندلی ترکه و فرش‌هایی به رنگ سفید و مواردی از این قبیل تکسچرهایی را به فضای اتاق موردنظرتان اضافه کنید.

به دکوراسیون زیر توجه کنید. همانطور که مشاهده می‌کنید در دفتر کار خانگی زیر حضور میز و قاب‌های چوبی در کنار رنگ کرم حس و حال صمیمی و آرامش‌بخشی را به فضای اتاق داده است.

دکوراسیون با مبلمان کرم
برای دکوراسیون با مبلمان کرم از بافت‌ و تکسچرهای مختلف استفاده کنید.

به هنگام دکوراسیون منزل با مبلمان کرم بهتر است که کنتراستی را در فضای اتاق ایجاد کنید. این کار باعث می‌شود که اتاق از لحاظ بصری یکنواخت و خسته‌کننده بنظر نرسد. برای تزئین دیوار اتاق از آثار هنری و قاب‌های عکس به رنگ متضاد با آن استفاده کنید.

مثلا شما می‌توانید با کمک لوازم جانبی و آثار هنری با قاب مشکی رنگ، کنتراستی را در فضای خود بسازید.

کنتراست با مبلمان کرمی رنگ را به هنگام دکوراسیون منزل فراموش نکنید.

برای تزئین روی مبل نیز می‌توانید از شال‌هایی به رنگ قهوه‌ای یا قهوه‎ای مایل به زرد به همراه کوسن‌هایی با طیف‌های رنگی خنثی با رگه‌هایی از نارنجی، قرمز و آبی استفاده کنید. تعدادی گل و گیاه را به فضای اتاق اضافه کنید تا دکوراسیون‌تان کامل شود و مبل‌تان به خوبی با فضا ترکیب شود.

دکوراسیون با مبلمان کرم
طیف رنگی سبز برای دکوراسیون منزل با مبل کرمی گزینه‌ی بسیار جالبی می‌باشد.

اگر شما مبل کرم رنگ را برای اتاق‌های نشیمن و پذیرایی خود می‌خواهید، پس شما نیاز به تعداد صندلی بیشتری خواهید داشت. مدل صندلی تکی یا مبل تکی بهترین مکمل برای مبل کرم سه نفره شما می‌باشد.

فقط باید توجه کنید که مبل تک نفره را همرنگ با مبل کرمی انتخاب نکنید. بهتر است که صندلی و لاوست‌های خود را از رنگ‌های بولد مثل طلایی، قرمز یا در الگوی مختلف پارچه مبلی انتخاب کنید.

نگاهی به اتاق نشیمن زیر بیندازید. همانطور که مشاهده می‌کنید برای ایجاد یک چیدمان منحصربفرد از ترکیب مبل کرمی به همراه مبل تک نفره استفاده شده است. این مبل تک نفره شکل و طرحی متفاوت از مبل سه نفره کرمی رنگ دارد و همین تمایز باعث جذابیت فضا شده است و رنگ و روح تازه‌ای به اتاق داده است.

دکوراسیون با مبلمان کرم
مبل‌ تک نفره در طرح و شکل متفاوت بهترین مکمل برای مبل کرم رنگ است.
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی تک نفره Vincent

۲۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی تک نفره Auzera

۲۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی تک نفره Willows

۲۶,۶۰۰,۰۰۰ تومان
ناموجود

استودیو پارچوب

مبل راحتی تک نفره Aron

۱۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان

مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم در مورد اتاق‌های مطالعه و خواب نیز صدق می‎کند. درست است که ما در بالا قوانینی را برای طراحی داخلی با مبلمان کرم رنگ ذکر کردیم، اما شما این را به یاد داشته باشید که رنگ کرم هیچ محدودیتی برای چیدمان و دکوراسیون شما ایجاد نمی‌کند. پس با خیال راحت اتاق‌تان را با این رنگ بچینید و نگران چیزی نباشید.

اگر فضای اتاق شما کوچک است، بهتر است که برای رنگ پرده‌ها و فرش و حتی صندلی‌های خود نیز از طیف رنگی کرمی استفاده کنید تا فضای اتاق‌تان بزرگ و دلباز بنظر برسد.

چه کار کنیم که مبل کرم رنگ را در فضای اتاق بیشتر به چشم آید؟

اگر شما دوست دارید که مبل کرم رنگ خود را در فضای اتاق برجسته کرده و آن را به نقطه کانونی اتاق تبدیل نمایید، می‌توانید با روش‌های متنوعی این کار انجام دهید.

معمولا رنگ‌های مکمل بهترین ترکیب‌های رنگی دنیا می‌باشند و می‌توانند فضای بشاش و دلگشایی را بسازند. شما می‌توانید بدین منظور دیوارهای اتاق را به رنگ آبی درآورید و با کمک کوسن‌هایی به رنگ نارنجی این تضاد را ایجاد کنید.

نتیجه کار باعث می‌شود که مبل کرمی رنگ شما در فضای اتاق بیشتر به چشم آید و همه‌ی توجهات را به خود جذب کند. همینطور رنگ‌های مکمل مثل همین آبی و نارنجی فضا را متعادل می‌سازند. شما می‌توانید چرخه رنگی را بررسی کنید و رنگ‌های مکمل را از آن پیدا کنید. نگاهی به اتاق نشیمن زیر بیندازید.

دکوراسیون با مبلمان کرم
برای اینکه مبل کرم رنگ شما در اتاق بیشتر جلوه کند، از کوسن‌های رنگی روی آن استفاده کنید.

شما می‌توانید با اضافه کردن رنگ‌هایی مکملی مثل زرد با بنفش، قرمز با سبز و آبی و نارنجی در اطراف مبل کرم باعث شوید که مبل شما در فضای اتاق بیشتر به چشم آید و در همان نگاه اول مخاطب را به خود جذب کند.

این رنگ‌ها می‌توانند بوسیله‌ی تابلوهای نقاشی، آثار هنری، کوسن‌ها، مبلمان و حتی گل‌ها به اتاق تزریق شوند.

به هر حال روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارد. مثلا در اتاق نشیمن زیر اضافه کردن تابلوهای نقاشی دیوار پشت مبل و کوسن‌های سبز رنگ روی مبل باعث شده است که مبل کرم رنگ بیشتر به چشم آید و در همان نگاه اول مخاطب را به خود جذب نماید.

دکوراسیون با مبلمان کرم
رنگ سبز و کرم به خوبی می‎توانند با هم ترکیب شوند.

همانطور که خودتان نیز بهتر می‎دانید انتخاب رنگ دکوراسیون به طور کلی به دیزاین فضای خانه و سلیقه‌ی خودتان بستگی دارد. ولی بهتر است از قبل در مورد رنگ‎ها و تاثیری که روی روحیه و شخصیت افراد می‎گذارند، مطالعه نمایید.

دکوراسیون با رنگ ‎های شاد و جسورانه مثل قرمز و نارنجی و رنگ‎هایی از این قبیل باید بسیار محتاطانه و علمی بکار برده شوند زیرا هر گونه اشتباه باعث بی‌قراری و بهم‌ریختگی اعصاب می‎شوند.

ما اینجا سعی کردیم تا نکات بدردبخوری در مورد دکوراسیون با مبلمان کرم را با شما در میان بگذاریم. امیدواریم که با الهام از این نکات و عکس‌ها بتوانید دکوراسیونی زیبا برای خودتان ایجاد نمایید.

شما چه پیشنهادی برایدکوراسیون با مبلمان کرم رنگ دارید؟ کدام یکی از این نکات دکوراسیون با مبل کرم رنگ را در فضای خانه‌تان رعایت کرده‌اید؟ اگر نظری یا پیشنهادی در این مورد به ذهن‌تان می‎رسد، خوشحال می‎شویم که آن‌ها را با ما و همراهان چی بچین در میان بگذارید.

برای مشاهده‌ی عکس‌های بیشتر صفحه اینستاگرامی ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *