با جدیدترین مدل‎های مبلمان دنیا آشنا شوید

مدل مبلمان جدید

همه‌ی ما به خوبی می‌دانیم که مبلمان نقش مهمی را در هر طراحی داخلی بازی می‌کند. اهمیت مبلمان نسبت به طراحی داخلی مثل کتاب به قفسه‌های کتابخانه است. کتابخانه بدون کتاب هیچ معنی و مفهومی ندارد. در واقع چیزی که فضای شما را تعریف می‌کند، مبلمان است. سبک‌های مبلمان زیادی وجود دارند که همین انتخاب آن را برای دکوراسیون‌ سخت می‌کند. بنابراین لازم است که قبل از خرید مبلمان، سبک دکوراسیون داخلی‌تان را مشخص کنید. ما در ادامه‌ی این بحث شما را با مدل مبلمان جدید آشنا خواهیم کرد.

مدل مبل

مبل مهم‌ترین قطعه مبلمان اتاق نشیمن می‌باشد. معیارهای زیادی مثل راحتی، عملکرد و طراحی شیک در انتخاب مبل دخیل هستند. مطمئنا پیدا کردن مبلی که بتواند همه‌ انتظارات شما را برآورده سازد، کار سختی است. امروزه طراحان مبل‌هایی با طراحی‌های متفاوت را به بازار ارائه داده‌اند که در نوع خود بسیار جالب و دوست‌داشتنی هستند. ما در اینجا برخی از این طراحی‌هایی که جالب و دوست‌داشتنی بنظر می‎رسند را به شما معرفی می‌کنیم.

طراحی مدرن

این مبل مدرن توسط آقای Normand Couture، طراح کانادایی به بازار ارائه شده است. ظاهر مبل شیک، مدرن و بسیار زیبا می‌باشد که با هر سبک دکور و هر اتاق نشیمنی می‌تواند هماهنگ شود. شاید در نگاه اول طراحی مبل ساده بنظر برسد اما مطمئنا بسیار کاربردی می‌باشد. مبل از چندین واحد مجزا تشکیل شده است و به شما این امکان را می‌دهد تا این قطعات را در هر شکل و مدلی که دوست دارید، ترکیب کرده و بچینید. به این ترتیب چیدمان شما متناسب با شکل اتاق‌ و نیازتان خواهد بود. مثلا زمانی که مهمان دارید، شما می‌توانید قطعات مبل را در کنار هم قرار داده و فضای بزرگی را برای نشستن‌تان ایجاد کنید. در غیر اینصورت می‌توانید چندین فضای جداگانه تک نفره داشته باشید. انعطاف‌پذیری و تطبیق‌پذیری مبلمان برای فضاهای مدرن حیاتی است زیرا که شما به راحتی می‌توانید محیط زندگی‌تان را سفارشی کنید.

مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید

مبل تخت‌خوابشو

مبل تختخوابشو یکی از محبوب‌ترین طراحی‌های مبلمان امروزی است. مبل تختخوابشو بسیار کاربردی بوده و انعطاف‌پذیری بالایی در فضای اتاق نشیمن شما خواهد داشت. شما می‌توانید برای چیدمان آپارتمان کوچک خود از این مدل مبل استفاده کنید تا از اشغال فضای اتاق‌تان جلوگیری نمایید. مبل تختخواب شو که به دو شکل مبل و تختخواب قابل استفاده است، بهترین ایده برای دکوراسیون داخلی خانه‌های کوچک است.

مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید

مبل ستاره

مطمئنا شکل غیرمتعارف این مبل از همان نگاه اول شما را شگفت‌زده خواهد کرد. طراحی زیبا و منحصربفرد مبل ستاره آن را برای فضاهای مدرن و شیک مناسب کرده است. شما می‌توانید به کمک این سبک مبلمان شیک‌ترین خانه‌های ایرانی را برای خودتان طراحی کنید. دکمه‌های مبل به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در آسمان شب مثل ستاره می‌درخشند. رنگ‌های بولد و جسورانه این مدل می‌تواند آن را به نقطه کانونی اتاق نشیمن‌تان تبدیل کند.

مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید

مبل به شکل حیوان

همانطور که از ظاهر مبل مشخص است، طراحی این مدل مبل از شکل حیوانات گرفته شده است. اگر شما از طرفداران محیط زیست باشید، لازم نیست که در این مورد نگران باشید چرا که طراحی‌هایی به این شکل عموما با خز مصنوعی ساخته می‌شوند.

مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید

مبل تک نفره گوشه‌ای

مبل‌های تک نفره از جمله تاثیرگذارترین قطعات مبلمان دکوراسیون‌ها هستند. ما قبلا در مورد نقش مبل یک نفره راحتی در دکوراسیون خانه‌ها صحبت کرده‌ایم. اگر شما نیز به دنبال طراحی متفاوت و منحصربفردی از مبل تک نفره هستید، شاید این مدل بدردتان بخورد. این مبل تکی برای فضاهای گوشه‌ای خانه طراحی شده است. در واقع نیمی از آن شکل کامل معمولی دارد ولی نیمه‌ی دیگر آن که حالت بالارونده دارد. البته ما دقیقا نمی‌دانیم که این طراحی چقدر می‌تواند کاربردی باشد اما بی‌شک طراحی جالبی دارد.

مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید

مبل دکمه‌ای

مبلمان دکمه‌ای بهترین انتخاب‌ برای خانه‌هایی به سبک کلاسیک است. این قطعه مبلمان دوست‌داشتنی با طراحی کلاسیک، شکل ساده و پشتی دکمه‌ای خود، به خوبی می‌تواند در دل اتاق نشیمن شما خودنمایی کند. پایه‌های شیک و ساده، با رنگ قهوه‌ای تیره در این مبل کاملا به چشم می‌آید. این مدل مبل همه‌کاره است و شما می‌توانید از آن در اتاق نشیمن، اتاق خواب، کتابخانه و حتی کنار میز ناهارخوری‌تان نیز استفاده کنید.

مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید

لاوست

اگر به دنبال مبل دو نفره برای دکوراسیون‌تان هستید، این لاوست می‌تواند شما را به خود جذب کند. اندازه‌ی لاوست آن را برای تمامی فضاهای کوچک مناسب کرده است. طراحی کوسن و پایه‌های مبل، ظاهر مدرن و جدیدی را به آن داده است. مطمئنا رنگ زرد مبل می‌تواند روح و جان تازه‌ای به دکوراسیون اتاق‌تان بدهد.

مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید

مبل بنفش

با توجه به اینکه موسسه پنتون، بنفش را به عنوان رنگ سال ۹۷ اعلام کرده است، شاید شما مایل باشید که رنگ مبلمان ۲۰۱۸ خود را متناسب با دنیای مد انتخاب کنید. در این صورت مبلی به رنگ بنفش می‌تواند انتخاب درستی برای دکوراسیون‌تان باشد. این مبل با رنگ بنفش خود، راهی برای معرفی رنگ سال در دکوراسیون خواهد بود. بی‌تردید پشتی بلند مبل با پایه‌های ظریف خود، طراحی منحصربفردی را به آن مبل داده است.

مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید

مدل ال

همیشه دکوراسیون داخلی خانه‌های کوچک چالشی برای خانواده‌ها می‎باشد. مبلمان در چنین فضاهایی نقش مهمی داشته و انتخاب نادرست آن می‌تواند کلی از محیط شما را اشغال کند. مدل مبل مدل ال راحتی بهترین انتخاب برای اتاق نشیمن و پذیرایی‌های کوچک است. این مدل مبل ال فضای دوبرابری را برای نشستن شما فراهم می‎کند و ایده‌ی خوبی برای ایجاد دکوراسیونی شیک و مدرن است.

مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید

مبلمان چندمنظوره

ما در اینجا سعی داریم که از طراحی‌های معمولی مبلمان که در بازار موجود هستند، فاصله بگیریم و افق دیدمان را وسیع‌تر کنیم. به همین دلیل مدل‌هایی از مبلمان ‌های چندمنظوره را برای تغییر دکوراسیون شما در نظر گرفته‌ایم.

میز ناهارخوری با قابلیت بزرگ و کوچک شدن

این میز چندمنظوره که توسط دیوید فلچر طراحی شده است، اندازه‌ی آن قابل کوچک و بزرگ شدن است. در واقع یک میز گرد با طراحی ساده و شیک است که راز عجیبی را در دل خود پنهان نموده است. میز از اندازه‌ی کوچک به اندازه‌ی بزرگ‌تر تغییر می‌کند و می‌تواند نیازهای دکوراسیون شما را برآورده سازد.

مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید

میز و مبل در یک قاب

فضای کوچک آپارتمان‌ها همیشه ما را در خرید مبلمان محدود می‌کند. کمبود فضا باعث می‌شود که ما نتوانیم مبلمان موردنیازمان را در اتاق‌هایمان استفاده کنیم. مبلمان چندمنظوره در چنین فضاهایی می‌تواند فوق‌العاده عمل کند. این مبل کوچک و دوست‌داشتنی این قابلیت را دارد که در صورت نیاز به یک میز ناهارخوری تبدیل شود. مبل طراحی ساده و مدرنی دارد و برای فضاهای کوچک بسیار مناسب می‌باشد.

مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید

مبلمان همه کاره

این قطعه مبلمان دوست داشتنی در واقع ترکیبی از مبل، تختخواب و دفترکاری است و توسط فانی آدامز طراحی شده و بیشتر برای خانه‌های کوچک کاربردی می‌باشد. شما می‎توانید با استفاده از آن، از اتاق نشیمن خود به عنوان دفتر کار و اتاق خواب مهمان نیز استفاده کنید.

مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید

مبلمان فضای باز

این مجموعه شامل چهار صندلی و یک میز است که برای فضاهای باز طراحی شده است. همه‌ی این قطعات مبلمان می‌توانند با هم جمع شده و به مجسمه‌ای در فضای حیاط‌تان تبدیل شوند.

مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید

صندلی جالب

این قطعه توسط Flavio Scalzo طراحی شده است و دارای ظاهر خلاقانه بسیار جذابی است. شما می‌توانید از این قطعه‌ی هنری به عنوان صندلی میزبان در کنار مبلمان‌تان استفاده کنید. مطمئن باشید که طراحی ساده ولی مدرن این صندلی آن را در دکوراسیون اتاق‌تان برجسته خواهد کرد.

مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید

لاوست و میز

یکی از طراحی چندمنظوره متفاوت برای دکوراسیون خانه می‌تواند طرح بالایی باشد که هم به عنوان میز و هم لاوست بکار برده می‌شود. طراحی ساده ولی هوشمندانه‌ی میز آن را برای استفاده در تمامی فضاها ممکن کرده است. با این طرح شما دو قطعه مبلمان در اتاق‌تان خواهید داشت.

مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید

نیمکت

ماژول‌های فردی که در طراحی این قطعه مبلمان بکار برده شده‌اند، قابلیت‌های جالبی را به آن داده است. مبلمان موردنظر در واقع به شکل نیمکت است که با چرخاندن ماژول‌ها، می‌توانید آن را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید. شما می‌توانید آن را به صندلی، نیکمت، میز کناری و ترکیبات بسیار دیگری تبدیل کنید. این قطعه انعطاف پذیر با استاندارد‌های خاصی طراحی شده است.

مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید

چیدمان اصولی مبلمان

در طراحی داخلی، قوانین خاصی برای ست کردن وسایل خانه وجود دارند که با رعایت آن‌ها می‌توانید دکوراسیون جذاب و منسجمی را ایجاد کنید. چیدمان مبلمان فرآیند مهمی در دکوراسیون خانه است و زمانی که شما آن را درست انجام دهید، نتیجه فضایی بی عیب و نقص و لذت‌بخش خواهد بود. اگر شما به دنبال بهترین چیدمان برای دکوراسیون‌تان هستید، حتما این ۱۰ نکته را به هنگام تغییر دکوراسیون‌تان در نظر بگیرید.

البته اول از همه به شما پیشنهاد می‌کنیم که در صورت امکان برای تغییر دکوراسیون، اتاق‌تان را خالی کنید. درست است که اینکار بخصوص در آپارتمان‌های کوچک امروزی می‌تواند بسیار سخت باشد اما خوب شما برای اینکه بتوانید ظاهر جدیدی را برای اتاق‌تان تصور کنید، باید با فضای خالی شروع کنید.

نقطه کانونی

اولین نکته‌ای که در دکوراسیون خانه باید آن را در نظر بگیرید، ایجاد نقطه کانونی در فضای اتاق‌تان است. این یک قانون طلایی در طراحی داخلی خانه به شمار می‌آید چرا که به فضای اتاق‌تان نظم و جذابیت خاصی خواهد داد. نقطه کانونی جایی است که در همان بدو ورود فرد به اتاق، نگاه‌‌‌ها را به خود جذب می‌کند. این نکته‌ی کانونی در دیزاین خانه ایرانی بیشتر بوسیله‌ی شومینه، پنجره‌ای با ویو چشم‌نواز یا تلویزیون ایجاد می‌شود. البته ایده‌های زیادی برای ایجاد نقطه کانونی در اتاق وجود دارند و این مورد بیشتر به سلیقه و معماری خانه‌تان بستگی دارد. با تعیین نقطه کانونی، چیدمان شما باید حول این عنصر شکل گیرد. یعنی جهت‌گیری مبلمان و لوازم جانبی اتاق باید به سمت نقطه کانونی اتاق باشد. این نکته در طراحی داخلی اهمیت خیلی زیادی دارد، پس حتما در چیدمان پذیرایی و اتاق نشیمن آن را رعایت کنید.

مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید

بزرگ‌ترین مبلمان

بعد از تعیین نقطه کانونی، بهتر است که بزرگ‌ترین و ضروری‌ترین قطعه مبلمان خود را به فضای خالی اتاق‌تان بیاورید. در مورد اتاق نشیمن و پذیرایی این می‌تواند مبل باشد. در مورد اتاق خواب، تخت و در مورد اتاق ناهار خوری نیز میز، بزرگ‌ترین قطعات مبلمان هستند. قبل از هر چیدمان دیگری، شما باید مکان درست قرارگیری این قطعه را مشخص کنید. به هنگام قرارگیری مبلمان موردنظر الگوی ترافیکی در اتاق را شناسایی کنید تا از قرارگیری هر مانع در این مسیر جلوگیری نمایید. همینطور مبلمان شما نباید درب ورودی و ویوی اتاق را مسدود کند. حتما این موارد را قبل از شروع چیدمان مبلمان خود در نظر بگیرید.

مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید

تعادل

یکی از اصلی ترین قوانین دکوراسیون داخلی منزل، رعایت تعادل در چیدمان‌ می‌باشد. اندازه و محل قرارگیری مبلمان کاملا تاثیر مستقیمی روی زیبایی دکوراسیون‌تان خواهد داشت. مثلا هیچ وقت مبلمان بزرگ را در یک طرف اتاق، و مبلمان کوچک را در طرف دیگر قرار ندهید. چیدمان شما باید کاملا متعادل و از لحاظ بصری هماهنگ و منسجم بنظر برسد. البته این تعادل فقط به چیدمان مبلمان ختم نمی‌شود و شما باید در انتخاب رنگ و شکل مبلمان نیز آن را رعایت کنید. مثلا برای چیدمان پذیرایی مستطیلی شکل هر گونه مبلمان یا لوازم تزئینی اضافی می‌تواند تعادل اتاق را برهم زده و فضای بهم‌ریخته‌ای را بسازد.

مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید

فرش

فرش مهم‌ترین عنصر دکوراسیون ایرانی است و همه‌ی دنیا ما را با فرش‌های دستباف‌مان می‌شناسند. اندازه‌ی فرش در دکوراسیون داخلی خیلی اهمیت دارد. اکثر ما ایرانی‌ها عادت داریم که برای دکوراسیون خانه‌مان، فرش ۱۲ متری پهن کنیم. اما خوب اگر فضای خانه‌‎تان این امکان را نمی‌دهد و یا اینکه خودتان قالیچه‌های کوچک را برای دکوراسیون‌تان بیشتر می‌پسندید، حتما به اندازه آن توجه کنید. اندازه‌ی قالیچه و فرش شما باید به گونه‌ای باشد که هر چهار پایه‌ی مبل یا لااقل پایه‌های جلویی، روی آن قرار بگیرند.

مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید

ترکیب مبلمان

هیچ قانونی در دکوراسیون به شما نمی‌گوید که مدل مبل ال را نمی‌توانید با لاوست ست کنید. خلاقیت خودتان را بکار بگیرید و از ترکیب مبلمان‌ با اندازه‌های مختلف نترسید. اندازه‌های متنوع مبلمان را با هم ترکیب کنید و ایده‌های خودتان را در اتاق نشیمن‌تان عملی سازید.

مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید

آثار هنری و تزئینی

تزئین دیوار اتاق یکی از مهم‌ترین مراحل دکوراسیون هر خانه‌ای به شمار می‌آید. ابعاد تابلو‌های نقاشی و وسایل تزئینی دیواری شما باید با مبلمان‌تان متناسب باشد. به طور کلی آثار هنری همیشه باید هم‌اندازه یا کوچکتر از مبلمان باشند. اندازه‌ی بزرگتر آن‌ها نسبت به مبلمان، فضای ناهماهنگی را ایجاد خواهد کرد. مثلا برای دیوار پشتی مبل از تابلوهای نقاشی با حداقل دوسوم طول مبل استفاده کنید. تابلوهایی با اندازه‌های خیلی کوچک به هیچ عنوان جالب نخواهند شد.ارتفاع نامناسب تابلوهای هنری و نقاشی یکی دیگر از اشتباهاتی دکوراسیونی است که بیشتر افراد بصورت ناخودآگاه آن را مرتکب می‌شوند. به طور کلی به هنگام نصب تابلوها و قاب‌های عکس، شما باید قادر باشید بدون حرکت گردن و بالا بردن سر، به راحتی آن را ببینید. همینطور لوازم تزئینی شما باید با سبک طراحی داخلی‌تان مشابه باشد. با این دو اصل می‌توانید تعادل بصری را در فضای اتاق‌تان برقرار کنید.

مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید

تردد آسان

به هنگام چیدمان مبلمان حتما به مسیر تردد افراد توجه کنید. سعی کنید که پشت مبل را به دیوار نچسبانید. حتی اگر فضای آپارتمان‌تان کوچک است، بهتر است که بین دیوار و مبل‌ها کمی فاصله دهید. با این کار فضای موجودتان از لحاظ بصری بزرگ‌تر بنظر خواهد رسید.

مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید

نکته: دکوراسیون فضاهای کوچک از جمله مسائل چالشی برای بسیاری از خانواده‌ها به شمار می‌آید. ما قبلا نکات مهمی را پیرامون همین موضوع منتشر کرده‌ایم که می‌تواند آن را در دکوراسیون آپارتمان کوچک ایرانی مطالعه نمایید.

روشنایی

از تاثیر روشنایی در دکوراسیون خانه بخصوص در فضاهای کوچک غافل نشوید. نور به خوبی می‌تواند به فضای زندگی شما جان تازه‌ای دهد. ما همیشه در خانه‌های ایرانی شاهد پنجره‌های بزرگ هستیم که علت آن به تقدس نور در فرهنگ و آیین ما برمی‌گردد. نور طبیعی تاثیر مستقیمی در روحیه و خلق و خوی اشخاص دارد ولی شما فقط محدود به نور خورشید نیستید و می‌توانید نورپردازی خانه‌تان را بوسیله‌ی نور مصنوعی لوستر، آباژور و دیگر وسایل روشنایی انجام کنید.

مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید

میز جلو مبلی

میزهای جلو مبلی، قطعات کاربردی در دکوراسیون خانه‌ها می‌باشند که اغلب در مرکز فضای نشیمن قرار داده می‎شوند. به یاد داشته باشید که همیشه ارتفاع میز شما باید از ارتفاع مبل و صندلی‌های اطراف آن کوتاه‌تر باشد. همچنین طول میز باید دوسوم طول مبل‌تان باشد. سعی کنید فاصله میز تا مبل‌تان برابر ۱۴ الی ۱۸ اینچ باشد.

مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید

میز کنار مبلی

با اینکه میزهای کنار مبلی اغلب نادیده گرفته می‌شوند اما حضور آن‌ها در دکوراسیون خانه واقعا مهم است. تعداد مورد نیاز این میزها به تعداد صندلی‌های شما بستگی دارد. سعی کنید در هر دو طرف مبل و بین جفت صندلی‌ها، از میزهای کنار مبلی استفاده کنید. البته اگر فضای کافی ندارید، می‌توانید بی خیال این قضیه شده و از میز جلو مبلی استفاده کنید. میزهای کنار مبلی شما باید تقریبا هم ارتفاع با دسته‌های صندلی و مبل باشند.

مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید

مطمئنا عملی ساختن تمامی این نکات در دکوراسیون خانه کار سخت و مشکلی است اما شما تا جایی که می‌توانید سعی کنید این قوانین را رعایت کنید تا بتوانید فضای زیبایی را ایجاد نمایید.از هر گونه بهم ریختگی و شلوغی در دکوراسیون خانه دوری کنید و مبلمان اضافی را از فضای اتاق خارج نمایید.

موارد زیر در کنار مدل مبلمان جدید بسیار جذاب خواهند بود

در خانه‌ای که از مدل مبلمان جدید بهره گرفته می‌شود، استفاده از تزیینات و دکوراسیون خاص ضروری به نظر می‌رسد. در ادامه با چند وسیله‌ی خانگی که در کنار مبلمان مدرن شما جذاب‌تر خواهند بود، آشنا خواهید شد.

قفسه کتاب انعطاف‌پذیر

این قفسه کتاب انعطاف‌پذیر از شش تخته چوب تشکیل شده است که می‌توان از آن برای نگهداری انواع اشیا در ابعاد مختلف استفاده کرد.

مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید

مدل مبلمان جدید

قفسه‌‌ی چوبی پلکانی

این قفسه‌ی پلکانی برای دکوراسیون خانه‌های کوچک فوق‌العاده مفید و کاربردی می‌باشد و به شما اجازه می‌دهد که فضای اضافی برای ذخیره سازی را در خانه‌تان داشته باشید. در واقع این قفسه مجموعه‌ای از کشوهایی است که به صورت عمودی روی هم قرار گرفته‌اند. سه کشوی پایینی به شکل پلکانی طراحی شده است و برای دسترسی به طبقات آخر بکار برده می‌شوند. برای امنیت بیشتر این مبلمان یک نرده جانبی نیز در اطراف آن تعبیه شده است. این مبلمان توسط طراح هلندی آقای دانی کو طراحی شده است.

مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید

درب پینگ پونگ

این در واقع دربی است که به عنوان میز پینگ پونگ نیز می‌تواند بکار برده شود. واقعا این ایده‌ بسیار هوشمندانه‎ای است و می‌تواند همه را شگفت زده کند. اگر شما در خانه‎تان، اتاق بازی دارید، می‌توانید برای درب آن از این قطعه استفاده کنید.

مدل مبلمان جدید
مدل مبلمان جدید

ما در این مطلب سعی کردیم راهنمای جامعی از چیدمان مبلمان و طراحی‎های جدیدی از آن را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید با کمی گشت و گذار در سایت‌های مبلمان در اینترنت سایر مدل‌های مدرن و به روز را مشاهده کنید. اما متاسفانه بیشتر این قطعات به آسانی در بازار یافت نمی‌شوند. امروزه بیشتر فروشگاه‌های مبلمان مثل استودیو پارچوب این امکان را به شما می‌دهند که قطعات مبلمان دلخواه‌ خودتان را سفارش دهید و کار ساختش را به آن‌ها بسپارید. اگر نظر یا پیشنهادی در مورد این مطلب و مدل‌های ارائه شده در آن دارید، می‌توانید آن‌ها را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *